torstai 25. elokuuta 2016

PIENISSÄ HÄISSÄ


Olin viime viikonloppuna mun elämäni ensimmäisissä häissä. Jotkut saattavat niellä ruokansa väärään kurkkuun tuosta tiedosta, mutta tosiaan ekat häät takana ja niin upeasti olivat järjestetty, että olo vieläkin aivan mahtava ja samalla liikuttunut!

Tosin lapsena olin erään sukulaisen häissä, mutta olin niin pieni etten tuosta juurikaan muista, joten koen että Karoliinan ja Roopen häät olivat minulle ekat häät. Mutta jos oikein viilataan, tokathan nuo on, mutta tuntuivat ekoilta!
Häät olivat isot, populaa riitti, koristelut hienot, ohjelmanumerot hauskoja, ruoka ja hääkakut oikein hyviä, mutta parhaimpana pidin iloista, onnellista, rentoa ja hauskaa tunnelmaa! Mielestäni oli hienoa että montaa tilannetta höystettiin hieman huumorilla, eikä tunnelma ollut todellakaan liian jäykkää tai pitkästyttävää.

Ostin häitä varten tuollaisen korallin värisen maximekon Vilasta, johon todella tykästyin ja kävi aika tuuri, että löysin viimeisen kappaleen puoleen hintaan alerekistä.

Liikutun itse todella helposti ja taisimpa hieman tirauttaa jo ennen kirkkoa, kun fiilis oli niin innostunut ja onnellinen hääparin puolesta. :D Upeat häät takana, kiitos paljon kaikille mukana olleille, jotka teitte mun ekoista häistä ikimuistoiset!
... Kuulosti hieman kuin itse olisin mennyt naimisiin, mutta ei, ehkä sitten joskus :D
Ja paljon onnea vielä Karoliina ja Roope! <3























Kylläpäs nämä kuvat laittavat hymyilyttämään. Oli kyllä mahtavat häät.

Eilen illalla saavuin mun isovanhempien luokse landelle ja loppuloma menee luultavasti täällä rentoutuessa. Tekee kyllä niin hyvää. Ollaan aamupäivästä mun mummin kanssa katsottu paljon telkkaria, muun muassa jotain nuorta ihan komeaa mieskokkia, joka kokkasi rannalla. Hänen lisätessä vähän väliä suolaa lisää ruokaan, mummi huudahti: "Liikaa menee jo poika!" :D Sen jälkeen katsottiin jotain käärmeen metsästys ohjelmaa. Muuten oon lueskellut, levännyt, vähän aikaa sitten syötiin ja juotiin kahvit. Illan agendana on lähteä pitkälle juoksulenkille tuonne kauniisiin maalaismaisemiin ja herätellä pienellä lihaskunnolla lihaksia jälleen eloon, jonka jälkeen saunaan ja kylmä sidukka kouraan. Voin jo aistia tulevan euforian tunteen. Täällä on hyvä olla. :)
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti