torstai 14. tammikuuta 2016

Huulipunafriikki


... ja ehkä pari kynsilakkaakin löytyy. Kauneusaiheista postausta tällä kertaa, samalla tyttöjen juttuja hömppä-varoitus.

Oon aivan hulluna huulipuniin! Käytän huulipunaa lähes päivittäin ja tykkään kokeilla aika rohkeasti eri sävyjä. Yleensä tykkään eniten käyttää sellaista aika kylmää tummaa "rose sävyä" tai vähän punertavampaakin. Kesäisin tulee käytettyä paljon koralliin taittavia sävyjä, jotka sopivat hyvin päivettyneemmälle iholle. Myös aivan haalean vaaleanpunaista ja nude sävyisiä huulipunia löytyy sekä kirkkaan pinkkiä. Omistan varmaan kaikki mahdolliset sävyt, paitsi aivan tumman violetit tai rusehtavat, ne eivät oo mun juttu. Halloween bileissä ja tanssiesityksissä tuli kokeiltua aika tummaa vähän luumun väristä punaa, se ei ollutkaan yhtään hullumpi, tosin ehkä ihan arkikäyttöön mun makuun liian tumma. Mutta viikonlopun viettoon uudelleen, miksipä ei.


Oon myös kynsilakkafriikki. Mutta hyvin usein maailman laiskin lakkaamaan kynsiä ja samat lakat saattavat jumittaa kynsissä päiviä vielä sen jälkeen kun aika olisi jo ryhdistäytyä ja aloittaa se iki-ihana putsaus, viilaus, aluslakka, kynsilakka ja päällyslakka-operaatio.

Mulla on silti niitä puteleita varmaan ehkä 30..40... tykästyn aina kaikkiin uusiin väreihin ja ne on pakko saada. Pitäähän nyt kesällä, syksyllä, talvella ja keväällä olla aivan omat sävynsä, sehän on aivan selvä?

Viimeisimmäksi hankin nuo ihanan kimaltavat talveen sopivat sävyt Lumenelta, valkoinen on sävy 61 Snow angel Lumienkeli ja hopeaan ja aavistuksen lilaan taittava sävy on 59 Shimmering light Valonsäteet.
Tykkäsin paljon molemmista sävyistä, valkoinen tosin on aika läpikuultava. Jos haluaa peittävämmän tuloksen alle kannattaa laittaa mattavalkoista lakkaa. Mulle kävi tällä kertaa hyvin se ihan vain kevyenä ja kimaltavana lopputuloksena.
Hopeaan taittuva sävy olikin jo peittävämpi ja näkyvämpi kimallehilelakka ja tykkäsin paljon tästä lopputuloksesta.


Kuvissa esiintyvä huulipuna on taas uudelleenlöytö punasta, jonka olin jo ostanut aiemmin. Olin ostanut sen erästä tanssinäytöstä varten, jossa huulet pitivät olla aivan kirkkaanpunaiset.
Oon aiemmin paljon vieroksunut täysin kirkkaanpunaisia huulipunia, mutta nyt kun kokeilin uudelleen pitkästä aikaa tuota Maxfactorin sävyä 715 Ruby tuesday, yllätyin sillä se olikin aika kiva.




Kuvissa ei ehkä tule aivan täysiin oikeuksiinsa, mutta tuo puna on kyllä todella kirkas. Ehkä tästä voisi innostua enemmänkin käyttämään kirkkaampia sävyjä. Muutenkin tykkään paljon meikkaamisesta ja musta on aivan ihanaa laittautua joitain juhlia tai iltaa varten.

Suosikki meikkimerkeistä mulla on ehdottomasti tuo Maxfactor ja tykkään paljon varsinkin heidän huulipunistaan ja ripsiväreistään. False Lash Effect-mascara on kestosuosikki, joka saa aikaan todella näyttävät ripset. Huulipunissa tykkään eniten siitä kun niissä on paljon pigmenttiä ja kosteuttavat samalla huulia riittävästi.
Talvella varsinkin punertavampi sävy tuo hieman väriä enemmän vaaleille kasvoille.
Nyt on aika morjestaa Nukkumattia ja painua unten maille. Päivä on mennyt töissä ja komedialeffaa katsoessa hyvässä seurassa, siihen on hyvä päättää tämä päivä. :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti